بسته به نوع آرایشی که می خواهید داشته باشید. احتمالا بهتر است که از خط چشم متفاوتی استفاده نمایید. در زیر لیستی از انواع خط چشم ها و نحوه استفاده آن ها نوشته شده است. برای فهمیدن این که چگونه یک خط چشم را به صورت حرفه ای استفاده کنید. اول تصمیم بگیرید که از میان انواع مختلف خط چشم کدام بهتر به پوست شما می آید و قابل استفاده است. سپس فکر کنید به اینکه چه رنگ هایی چهره تان را در روز و شب بهتر می کند.

جذابیت چشمها با خط چشم مایع

خط چشم مایع در مقایسه با دیگر انواع خط چشم، از بهترین نوع خط چشمها برای کشیدن خطوط نازک و جذاب است. اگر میخواهید خط چشمی که میکشید به خوبی در انحنای پلک جای گرفته و بتوانید گوشه های آن را چون یک پیکان تیز شکل دهید. خط چشمهای مایع بهترین انتخاب شما خواهند بود و ظرافت و زیبایی آرایش شما را دوچندان خواهند کرد.در ادامه مطلب انواع خط چشم ها را برای انتخاب راحت با توجه به سلیقه و توانایی در کشیدن خط چشم برایتان معرفی خواهیم کرد.

خط چشم ماژیکی با اپلیکاتور قلمی

خط چشم ماژیکی

خط چشمهای ماژیکی برای آن دسته از افرادی که چندان حرفه ای نیستند و برای کشیدن مدلهای منحنی و نازک، کمی مشکل دارند. انتخاب مناسبی خواهند بود. کشیدن این نوع خط چشمهای ماژیکی به مراتب سادهتر بوده و حتی غیرحرفهای ها هم به راحتی میتوانند از این مدل استفاده کنند.

خط چشم ماژیکی

خط چشم

نوک این نوع خط چشم تقریبا کلفت است. برای کشیدن آن بسادگی می توانید به مدل دلخواه خود برسید. معمول برای خانم هایی که سرکار می روند یا وقت زیادی برای آرایش ندارند بسیار مناسب است.

انواع خط چشم مدادی و آرایش طبیعی

انواع خط چشم

خط چشمهای مدادی در مقایسه با دیگر مدلهای خط چشم، برای آرایش چشم اسموکی عالی هستند. اگر چه به وسیله انواع خط چشم مدادی. نمیتوانید از مدلهای نوک تیز و خطهای کشیده منحنی به سمت بیرون، آن قدرها استفاده کنید. اما این نوع خط چشمها به شما کمک میکنند تا آرایش چشمی طبیعی داشته باشید. دقت کنید که برای خرید خط چشم مدادی، بایدحتما از عدم پخش خط چشم پس از گذشت چند ساعت از روی آرایش، اطمینان داشته باشید.

انواع خط چشم نازک مویی

انواع خط چشم نازک مویی شامل خط چشمهای براق یا مات میشود. برای داشتن آرایشی زیباتر و طبیعیتر، معمول به سراغ خط چشم نازک مویی مات بروید. که جلوه طبیعیتری داشته و از آن برق تقریبا ناخوشایند خط چشمهای براق بهرهای نبرده است.

خط چشم مویی

خاصیت برتر خط چشمهای مویی، ظرافتی است که به وسیله آن میتوان در کشیدن خط چشم اعمال کرد. اگر شما میخواهید خطی نازک از گوشه ای ترین نقطه داخلی چشم کشیده و در میان پلاک آن را انحنا داده و در گوشه بیرونی باز تابی به شکل آن بدهید، خط چشم نازک مویی درست همان نوع خط چشمی است که نیاز خواهید داشت.

خط چشم ژله ای مخصوص حرفه ای ها

اما خط چشم ژله ای همان طور که ذکر کردیم. ابزاری برای حرفه ای ها است و کمتر افرادی که تبحر زیادی در خط چشم کشیدن ندارند، قادر به استفاده صحیح از آن خواهند بود. اما از طرفی نیز خط چشم ژله ای برای کشیدن خط چشمهای دنباله دار گزینه ای مناسب محسوب میشود.

خط چشم

از آن جایی که برای کشیدن این خط چشم انتخاب فرچه و قلمو با خود شما خواهد بود. به راحتی میتوانید با تعویض قلمو (نازکیا پهن)، فرم خط چشم را نیز تغییر داده و آن را نازک یا پهن بکشید. خط چشمهای ژلهای به راحتی روی پوست پلک حرکت کرده و امکان کشیدن انواع خط چشمهای معمولی یا دنباله دار به وسیله آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه