انواع ادکلن

حتما برای شما هم جالبه که بدونید تفاوت بین اصطلاحاتی مثل پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت و ادکلن چیه؟

این اصطلاحات و عبارت های مشابه همگی به مواد خوشبوکننده اطلاق میشن که در بین عموم با نام عطر شناخته می شوند . اما در حقیقت تفاوتهای ظریفی باهم دارند .

میزان ِغلظت عصارههای روغنی معطر در حلال هر یک از این مواد خوشبوکننده با هم متفاوت هست.

بزارین واضحتر بگم تا کاملا براتون مشخص بشه. همه مواد خوشبو کننده موجود در بازار ترکیبی از روغن خالص عطر و یک ماده حلال هست . این ماده حلال میتونه الکل یا ترکیبی از آب و الکل باشه .

فرق اصطلاحاتی هم که داریم در میزان ترکیب شده روغن عطر و حلال هست.

تفاوت در ماندگاری عطرها

شد، با عطر آشنا بوده است. های ضروری ضماد و مرهم تهیه می بشر از زمان های بسیار قدیم که با کمک روغن های اساسی، حدود %20 تا %30 است. و در نتیجه عطر کرمی تر شده و به رایحه امروزه عطر دارای بیشترین غلظت روغنتوانند بیش از ای ماندگار تر و طولانی مدت تر تبدیل شده است و ممکن است تقریبا 6 ساعت روی پوست بماند و پارچه ها میشود که عطر با بالاتربن قیمت از بین همه گزینه های عطرسازی استفاده شود و به یک روز آن را حفظ کنند و این باعث میشود وضوح برای استفاده روزمره در نظر گرفته نمی شود.

اِ دو پرفیوم

با این حال کلمه کلیدی “اِ دو” (از آب) است، که تاکید بسیاری از افراد عطر اِ دو را با عطر معمولی اشتباه میعصاره ای در آن حل شده است. بخشی از ماده های روغنی موجود در عطر اِدو یا آب معطر کمی کمتر از حدود %15 تا %20 است. می مانند و در مقایسه با عطرها، نسبتا سبک هستند. و در طول روز قابل استفاده این عطر ها حدود 4 ساعت روی پوست باقی می باشند.

اِدوتویلت

تفاوت ادوپرفیوم و ادوتویلت چیست

اِ دو تویلت برای اولین بار در قرن چهاردهم تولید شد. و به آن “آب بهشتی” نیز گفته میامروزه نوعی عطر سبک و ملایم است که حاوی %5 تا %15 اسانس عطر خالص می باشد. که با الکل حل شده است و معمولاحدود 2 تا 3 ساعت ماندگاری دارد. و دارای عطر و بوی ملایم است که برای روزهای گرم تابستان مناسب می باشد و چنانچه دنیای مد نمناک اشاره می کند امروزه این نوع عطر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اِ دو ادکلن

امروزه اِدو ادکلن به معنی “آب از ادکلن” است، این نوع عطر در آمریکای شمالی برای رایحه های مردانه استفاده معمولا به معنای رایحه های معطر سبک، تازه و یا میوه ای است که از روغن های اساسی %2 تا %4 با آب و الکل تشکیل شودشده است. و معمولا حدود 2 ساعت ماندگاری دارد. و این عطر سبک معمولا توسط افراد جوان استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه